+ 386 51 675 750center@aurora.si

MEDICINSKA HIPNOZA

Medicinska hipnoza je kompleksna psihološka metoda, ki jo izvaja izkušena strokovno usposobljena zdravnica Sneža Ulčar. 

Hipnoza je spremenjeno stanje zavesti z usmerjeno pozornostjo, povečano sugestibilnostjo in zmanjšano zunanjo zavestnostjo. Gre za budno stanje intenzivne relaksacije in koncentracije, pri katerem se zavest oddalji od vsakodnevnih skrbi, v tem sproščenem stanju pa lahko podzavest kreativno odgovarja na sugestije, kar pacientu omogoča spreminjanje lastnih neželenih lastnosti.​

Oznaka medicinska pomeni, da se hipnozo uporablja v zdravstvene namene, torej za lajšanje in odpravo psihičnih in psiho-fizičnih težav, izvaja pa jo za to strokovno usposobljeni terapevt, običajno zdravnik ali psiholog, ki je opravil dodatno izobraževanje.

Vzemimo si čas zase in odpravimo strahove, naučimo se sproščanja v vsakdanjem življenju, premagajmo stres s hitro, natančno in naravno metodo. Prenehajmo trpeti, poiščimo notranji mir, izboljšajmo kvaliteto življenja.

Metoda nima stranskih učinkov in zapletov.

Uporabnost medicinske hipnoze:

  • Depresivna stanja;
  • Stanja tesnobnosti in bojazni (anksioza), zardevanje, pretirano potenje;
  • Strahovi, fobije, panični napadi, obsesije;
  • Utrjevanje ega, ojačanje samozavesti, trema pri nastopanju, pred izpiti;
  • Psihosomatska obolenja: astma, rana na želodcu, kronično vnetje debelega črevesa (Cron), nevrodermatitis, različne alergije itd.;
  • Motnje prehranjevanja kot so anoreksija, bulimija, prenajedanje, ortoreksija (pretirana skrb za zdravo prehrano);
  • Zasvojenosti: kajenje, debelost (glej tudi hujšanje), podpora pri alkoholni zasvojenosti;
  • Govorne motnje: jecljanje, blokade, motnje govora po poškodbah in krvavitvah v možganih (afazije), govorni tiki in razvade;
  • Pretirana razdražljivost, agresivnost, nemir;
  • Močenje postelje (enurza), nehoteno uhajanje blata;
  • Glavoboli, migrene;
  • Nespečnost;
  • Večanje učinkovitosti in motivacije za trening v športu;
  • Obujanje spominjanja na pretekle dogodke v vsakdanjem življenju, (ko na primer pozabiš kam si dal kako stvar);
  • Zmanjševanje telesne teže;
  • Odpravljanje razvad;
  • Obvladovanje stresa;
  • Anksioznost in depresija.